داستان 1
<-PostCategory-> // 11:30 - یک شنبه 17 دی 1391برچسب:,

داستان 1

 من از زمانی امدم پیش فروید که تازه به کوچه برگ پلاک 19 این ادرس معروف دنیا اسباب کشی کرده بود جایی که قرار بود بیش از نیم قرن زندگی و کار کند از ان لحظه قرار شد اتاق معاینیه ی پرفسور . ان موقع هنوز پرفسور نبود اما خوانندگان ارجمند مرا عفو خواهید کرد که با این حال از چنین عنوانی استفاده می کنم اخر هرچه باشد من یک کاناپه ی وینی هستم خانه تازه من است و از ان جایی که مطب درست کنار اتاق های محل زندگی قرار داشت طبیعی بود کمی هم از زندگی خصوصی فرورید با خبر شوم ان وقت ها غیر از پروفسور . خانواده عبارت بود از همسر و سه کودک سه تای بعدی بزودی اضافه بشوند همسرش مارتا 

ادامه داستان تا هفته ی دیگر همین روز 

aliman

به a8inha.loxblog.com سر بزنید



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






دسته بندی : <-PostCategory->
برچسب‌ها: <-TagName->